دانلود بازی king of the road
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید! title=
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
تبلیغات
دانلود بازی king of the road

 برای اولین بار در بازی خور ها

 

برای امروز شما همراهان پی سی آی بازی خاطره انگیز سلطان جاده ها ۱ را آماده کرده ایم .این بازی از محبوبترین بازیهای کامیونی محسوب می شود که تاکنون ۲ نسخه از آن روانه بازار شده است . در بازی King of the Road شما نقش یک راننده کامیون را ایفا خواهید کرد که موظف است بین جاده های مختلف سفر کند و محموله های مختلف را در کمترین زمان ممکن به مقصد برساند . در بازی King of the Road با مسافرتها به جاده های مختلف با آب و هواهای متفاوت سفر خواهید کرد و باید حواس خود را به فاکتورهایی مانند دوربین کنترل سرعت , پیچهای خطرناک و پلیس جمع کنید و هنگامی که بار سنگین بر کامیون دارید و هوا هم بارانی است مراقب رانندگی خود باشید .

در بازی King of the Road بیش از ۲۰ کامیون مختلف وجود دارد که هر کدام در بخشهای مختلف قابل ارتقا هستند و تغییر آب و هوای شب و روز و جاده های مخفی و میانبر در بازی گنجانده شده است . اگر از علاقمندان به بازی کامیون سواری هستید .

تصاویری از محیط بازی

00010982 180x135 دانلود بازی سلطان جاده ها   king of the road King of the Road b 7197 180x135 دانلود بازی سلطان جاده ها   king of the road

kingoftheroad07 180x135 دانلود بازی سلطان جاده ها   king of the road kingoftheroad010 180x135 دانلود بازی سلطان جاده ها   king of the road

System requirement :

  • - OS: Win 95/98/ME/2000
  • - CPU: Pentium II 350 MHz
  • - RAM: 64 MB
  • - ۴۰ MB hard disk space
  • - ۸MB graphics card
  • - DirectX8 compatible

 

آموزش نصب


      پس از نصب محتویات پوشه کرک را در محل بازی کپی کنید یا بازی را روی یک (سی دی) رایت کرده و درون دستگاه قرار دهید.


راهنمای دانلود

      برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید. 

      در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود . 

      فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید. 

      فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

    توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید . 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: